Jste na internetu především proto, abyste co nejvíce prodávali své zboží, své služby? Pořídili jste si webové stránky a eshop, aby vás měl konečně každý na očích, abyste oslovili i zákazníky z druhého konce republiky? A jaká je vaše návštěvnost?
Možná máte opravdu velké plány a chcete své podnikání rozjet na maximum a dosud vám v tom bránily především územní limity. Ty je možné šikovně bořit pomocí internetu – na síti totiž nezáleží na tom, kde bydlíte a kde pracujete. Jenže to, na čem naopak hodně záleží, je, abyste se zde uměli dostatečně zviditelnit. Na internetu jsou totiž úplně všichni, a přesto vás zde nemusí vůbec nikdo najít.
O tom, jak dobře jsou vaše webové stránky k nalezení, se můžete přesvědčit třeba ve vyhledávačích. Stačí, když do vyhledávacího pole zadáte nějaké relevantní heslo vztažené k vaší nabídce. Jestliže nabízíte barevné tapety, pak sem zasejte barevné tapety. A uvidíte, co se stane. Jestliže se nestane nic a odkaz na váš web se neobjeví ani na první straně, ani na žádné další, pak je něco moc špatně. Ovšem i v případě, kdy se zjeví někde úplně vzadu, to není příliš slavné.
Pomyslete na to, že většina lidí, kteří budou pátrat po podobném zboží, udělají přesně to, co vy – prostě zadají klíčové slovo do vyhledávače. A jisté je i to, že si spolehlivě vyberou mezi několika předními odkazy. Proč by měl člověk složitě pátrat po něčem vzadu, když to, co hledá, má na dosah ruky?
Váš úkol je tedy jasný – když chcete prodávat jako o závod, tak nestačí, abyste byli na internetu, nezbytné je, abyste byli na internetu dobře vidět, respektive abyste byli dobře vidět ve vyhledávačích. A k tomu potřebujete dobré seo, nebo lépe řečeno lidi, kteří se o něj postarají.
Potřebujete lidi, kteří vědí, jaká zvolit klíčová slova, jak optimalizovat vaše webové stránky, jak zajistit pravidelný linkbuilding. A pak půjde všechno jako po másle.