Jaké druh marketingu je pro vaši firmu tím nejlepším? Někdy je to těžké se rozhodnout, jelikož druhů marketingů je hodně a k tomu, aby fungoval, musíte jednotlivé strategie samozřejmě skvěle ovládat. Pro inspiraci se můžete zaměřit na některý z marketingů uvedených níže.
Interaktivní marketing
Tento marketing je pravým opakem velkých marketingových kampaní. Snaží se cílit individuálně na každého zákazníka a řídit se jejich preferencemi. Řeší jejich očekávání, požadavky a uzpůsobuje tomu další komunikaci a akce v oblasti prodeje.
Stealth marketing
Takzvaný stealth marketing spočívá v tom, že se jedná o reklamu, kdy je zákazníkovi nabízen produkt, aniž by si uvědomoval, že mu někdo něco nabízí. Jedná se většinou o poměrně levnou a účinnou strategii, ovšem problém je s etickou stránkou tohoto marketingu. Pokud si to ukážeme na příkladu, tak typický příklad stealth marketingu je, pokud v televizi běží pořad, v kterém je někde na pozadí umístěný produkt, který chcete zákazníkovi prodat, nebo ho používá postava v pořadu.
Proximity marketing
Kouzlo takzvaného proximity marketingu spočívá v tom, že se marketing zaměřuje na místo, kde se potencionální zákazník právě nachází. To je v dnešní době celkem snadné díky tomu, že téměř každý z nás má zapnutou lokaci polohy na svém chytrém telefonu. Díky tomu může být reklama správně personalizovaná. Pokud se nacházíte třeba v Brně, mohou se vám na telefonu zobrazovat reklamy na podniky, které se nacházejí jen pár kilometrů nebo metrů od vás.
Tohle je jen ukázka některých marketingových strategií, které můžete použít. Existuje jich ale mnohonásobně více. Proto můžete mít, hlavně ze začátku problém, rozhodnout se, která strategie by pro vás a vaše produkty mohla být ta pravá. Třeba s oblastí reklamy vám mohou poradit služby online marketingu Olomouc.