Lidé mají své určité oblíbené nápoje, které pijí, a většinou se tyto nápoje tak provalí mezi lidmi, že je pijí všichni lidé, nebo alespoň většina. Musí to být takový boom, aby se to stalo, většinou na určité nápoje bývají reklamy a lidé je pak kupují. Většinou to jsou nápoje, které lidi zaujmou, jsou něčím zajímavé, nejedná se o obyčejný nápoj, který vám nic nedá. Poutavé reklamy pak prozradí, že vám nápoj dá křídla, jako u nejmenovaného nápoje, nebo že posílí vaši imunitu, nebo po něm budete mít hodně energie a podobně. Reklamy jsou dobrý způsob k tomu, aby se tyto produkty dostaly k co nejvíce lidem a co nejvíc lidí si je koupilo.
Některé reklamy jsou opravdu propracované a dobré, některé jsou trochu otravné, ale i tak splňují svůj účel, a to zaujmout lidi. To je to nejvíc, co můžete od reklamy očekávat. Díky reklamám si lidé v obchodě ten produkt koupí, protože to slyšeli v reklamě. Oni si možná ani neuvědomí, že o daném produktu slyšeli v reklamě, ale koupí si ho proto, že mají pocit, že jim o něm řekl nějaký blízký, který produkt používá. Nápoje lidstva jsou ty, které jim většinou dodají energii, nebo to tvrdí třeba reklama a pak už může klidně jít jen o placebo efekt, kdy si myslíme, že se něco děje, ale jen si to vsugerujeme. Takové reklamy na nás hodně působí a my pak nevíme, jak se doopravdy cítíme a jestli nám to fakt dodalo energii nebo ne. Co nám ale zaručeně dá energii a všichni to víme a je to samozřejmě i logicky dokázáno je káva.
The coffee Thecoffee, jak se řekne anglicky, je nápoj, který si vyrobíme pomocí kávových zrn. Jdou různé kávy, různé intenzity. Káva se mele, nejlepší je ale čerstvě namletá káva přímo v kávovaru, ale lidé používají i předemletou kávu, ta ale nemá takové kouzlo, nebo zkrátka takovou vůni. Klíčovou látkou pro tvorbu energie je kofein, který v našem těle způsobí uvolnění energie. Káva opravdu energii dodá, to se ví už velmi dlouho, proto ji většina lidí pije.